Magsjuk

Det började i natten till söndags, då hade Mattias skitit och spytt. Han var dålig hela dagen igår men idag är han bättre. Jag jobbade igår kväll, när jag kom hem kände jag att min mage inte var 100%, så inatt var det min tur!!! Fick ringa till jobbet idag och säga att jag hade blivit sjuk. Men jag är bättre nu men inte alls hungrig. Hoppas bara jag är bättre tills onsdag, ska jobba igen!!!

Jag längtar så till helgen =) (det har precis varit helg men jag har jobbat hela helgen). Jag och svägerskan ska ta en tripp till stan utan barn. Det ska bli helt underbart, att bara få tänka på sig själv och köpa saker till en själv med. Jag vill ha en ny handväska, nya stövlar och nya kläder. Barnen skulle behöva lite kläder med men dom få vänta ett tag till =) Fick pengar i födelsedagspresent.

Jag fick ju en träningsbräda till wiiet, så nu har jag slagit vad med Mattias att jag ska gå ner 4 kg på 2 månader och han ska gå upp 2 kg (tror jag d va) på 2 månader. Men jag undrar bara när ska vi hinna träna på denna bräda?? Jag vill ju inte att nån ska titta på när jag gör det. Vill vara helt själv och det är jag sällan. =) Få bara ta mig den tiden, så löser sig det nog.

Kommentarer
Postat av: Helena

Usch, era stackare!!

Hoppas ni mår bättre nu=)



Jag ska ha en toppendag på torsdag & shoppa det jag vill ha..på Ullared!!



Kram

2010-04-06 @ 19:32:37
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0