Ledig idag

Då är jag inne på min andra lediga dag. Skulle ha jobbat idag men det var en som ville byta så jag jobbar imon ist! Rätt skönt att vara ledig, just nu är jag så trött på att jobba jag bara längtar till sommaren.
Idag ska jag ut och gå med Stina, jag var inte ute igår och gick för det var så himla kallt. Men annars så har jag gått nästan varje dag. =)

Igår hade vi en hektiskt dag =) Barnen och jag åkte hemifrån 9:15, först tankade vi sen vidare in till stan. Jag skulle byta ett par byxor efter det åkte vi och handlade på Maxi. Efter Maxi vidare till Netonnet, Mattias skulle ha en kabel sen vidare till Mediamarkt för att lämna tillbaka två grejer. Vi gick lite där inne, köpte tre filmer. Sen var det äntligen hem!!!!!! Vi var hemma vid 13. Det var mycket ut och in i bilen =)

Idag ska jag bara ut och gå sen ska det städas här igen!!!! Fundera på att tvätta me!! Nä nu ska jag snart äta frukost framför tv:n, ska kolla på filmen jag köpte.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0