Kalmar Slott

Idag ska jag och flickorna till Kalmar Slott med Tessan och Hilda. Men jag undrar vart tog solen vägen????? Vi vill ha sol när vi ska sitta där och bara ta det lugnt =) Hoppas nu att den tittar fram när vi är framme. Men först innan vi ska till slottet så ska vi ta en snabbis på stan =) Ska köpa med oss mat och sen vidare till slottet.

Idag hade varit ett perfekt väder att städa i, men det tar vi en annan dag. Man vill ju inte städa när solen tittar fram, satt igår i "kylan" och solade.
Jag ska bli duktig igen, igår när Mattias kom hem så klädde jag på mig och gick min runda. Tog med mig Tindra och musik i öronen så gick det jätte bra. Tänkte jag skulle försöka gå nästan varje dag, rundan tar ungefär 45 minuter när man är "vältränad" =) Det tar inte så lång tid för Mattias att komma hem från jobbet, typ 5 minuter och är jag redo med än gång så är jag hemma innan 5. Ypperligt bra...

Nä nu ska vi göra oss iordning och sen åka till stan. Ha en bra helg, min ska jag ha på jobbet =(

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0