Dålig med uppdatering

Då är det redan onsdag och veckorna bara springer iväg!! Idag VAB:ar jag, dom ringde från dagis igår vid halv 8 på morgonen om att Tindra hade spytt =( Ringde till typ hela slökten och undrade om nån kunde hämta henne, var mitt uppe i arbetet. Men Mattias är i Mörbylånga och jobbar så han hämtade henne, jag som skulle till Ikea med en jobbarkompis idag =( Men så blev inte fallet. Man ska inte planera nått. Hela familjen har haft kräksjukan men vi har åkt på den lindriga typen, man är piggare dagen efter.

Mattias är snart klar med grunden, imon kommer betongbilen och sen är plattan klar =) Det börjar gå framåt... JIPPI!!!! Hoppas det går fort sen. Lang kommer idag och forsätter och gräva, han ska gräva klart så allt regnvatten försvinner från huset =) jag ska vara snäll idag, ska bjuda Lang på mat. Mattias kommer hem till lunch och då ska vi äta. Vet inte vad det har blivit av med mig, jag har blivit så snäll =)

Imon kanske vi ska träffa syrran, jag är sugen på att köpa lite mer kläder. Vill köpa 2 par byxor till och sen några tröjor till. Hoppas bara hon gå med på att träffas =) med det är inga problem =) Vi behöver handla mat med, det är ju mindre roligt annars så får vi ju ingen mat.

Nä jag få väl göra det lite snyggt här hemma, vill ju inte skämas =)







 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Oj vilket projekt! Men det ser ut som att de går bra! Roligt med bilder!!!

2010-04-19 @ 18:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0