Torsdag...

Herregud jag hänger inte med, smart har min fyra dagars ledighet försvunnit, jobbar lördag och söndag. Sen var denna veckan gången.

I tisdags såg Mattias att Tindra håller på att få en TAND... Så nu håller hon på att bli en stor tjej, eller hon behöver inte vara tandlös längre!!! Min söta lilla tös...

Igår var hela familjen i stan, vi skulle ta kort till körkortet, och herregud vad snygg man blev, eller inte. Efter det så åkte vi och åt, det belv ming med två barn, det rekommenderar jag inte om man ska ha lite lugnt och ro.. =) Vi tog en runda ner till baronen, såg en klocka där som jag vill ha. Tror att jag ska köpa den på tisdag när jag ska in med syrran. Nu måste jag börja använda klocka.. Den är riktigt snygg..

Idag fick ja gett ryck, städade huset, satta igång tvättmaskinen och diskmaskinen, satte Mattias på att dammsuga.. Varför ska jag göra allt om han är hemma???? Han gjorde det med. Plockade in tvätten. Hoppas bara att det blir lite varmt idag så tvätten torkar..

Imon ska jag gå på BIO, det ska bli såååå roligt.. Att få göra nått själv på egen hand... Underbart skönt!!!!

Pratade med Mattias syster idag, hon fick ju en bebis i måndags, Siri ska hon heta.. Rätt sött.. Jag längtar lite att få se henne och luktar på henne... Jag tjatar lite på Mattias =) Hans kompis ska ha i februari så jag hoppas om 3-4 år att vi ha en bebis vi med...

Boken har ännu inte kommit men jag hoppas på att den kommer IDAG... Annars blir jag lite ledsen =( Jag väntar på att ett sms ska komma så jag kan åka ner och hämta ut den...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0