Tisdag...

Tycker att vädret kan bestämma sig om det ska vara höst eller sommar... Igår när jag gick till jobbet så var det kallt, men idag har det varit varmt... Såg på vädret ikväll ska att det ska regna och åska imon... Hua...

Fundera på att åka och hälsa på pappa imon, har inte bestämt mig än. Måste in till stan och byta en grej vi fick i bröllopspresent... Ska gravera in namnet och datum i ringen, gör jag inte det nu så blir det aldrig av!!!!! Få passa på medans man har lust =)

Ikväll är Mattias och Tuva och jaga... Undra hur det går =) Tindra ligger i sin säng men sover inte än.. Hoppas snart så man kan ta det lite lugnt.. Alfons sover med!!! en helt underbar, söt hund... Kan man vara såå söt?? (Kommer bild på honom) Fast jag gillar inte valptänderna... Så vassa som synålar...

Har tvättat två maskiner, bra torkväder =) Passa på medans det är fint, snart kommer hösten och då går det inte att hänga tvätt ute... Fy Alfons har fissit!!!!! Ursch vad det lukar...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Få se om vi kan ses imorgon eller på tors en snabbis, sista chansen innan vi åker uppåt i landet igen. Huu va tiden går fort alltså!

2009-09-01 @ 21:00:19
URL: http://lyckoosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0