Svårt

varför ska det vara så svårt att byta efternamn på alla kort man har i plånboken?? Jag trodde det var lätt att bara gå in på deras hemsida och ändra, men nä man ska ringa... Och vissa har inte öppet ens på fredagar... Så snart få jag väl ta fram papper och penna och skriva upp numrena och börjar ringa imon.... Jippi!!! Vet ju vad jag kommer att syssla med imon... Idag kom papper från transsportstyrelsen (vägverket) så nu ska man bara ha pengar på kontot så man kan betala och sen är det bara att skicka in det snygga fotot och vänta på mitt NYA kortkort och då står det mitt nya edfternamn.. jag längtar nästan lite tills jag får det nya...

Jag känner man inte som en FRU iaf, har ju lämnat in min ring för gravering... =( BARA 2 veckor kvar,s en får jag hämta den.. JIPPI!!!! Kanske jag kan känna mig som fru...

Nä snart ska jag lägga barnen så jag kan ta min nya bok och börja läsa... Den kom äntligen IDAG....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0