Snart fredag

Det är redan snart helg... Gud så skönt...
Igår var vi hos min kära kompis som jag träffade när vi gick undersköterske-utbildningen. En helt underbar kompis... När vi träffades första gången så klaffade allt, det kändes som vi hade känt varandra i många år. Tänker på det ibland hur bra det känns att ha träffat denna underbara människa och att vi fortfarande håller kontakten, det bästa är också att våra barn går så bra ihop, dom leker hur bra som helst....
Jag och barnen stannade hos dom ett bra tag, man vill knappt åka hem men alla barnen var hungriga och trötta. Inte roligt då... Men vi har bestämt en dag till för träff, ska träffas tidigare då...

Idag har vi varit och handlat, eller jag och Tindra. Mattias skulle tydligen vidare in till stan, så han dumpade av oss vid maxi. Men han hjälpte mig att panta alla flaskor och burkar från vårt bröllop.
Jag hade ställt in mig på att cykla till jobbet idag men det gick bli att man ta på sig skorna och gå. Hade ett hål i cykelslangen, skulle ner och köpa cykellagning men då har han stängt, en TORSDAG... Jaja så vi få åka till färjestaden och köpa, dom har iaf öppet. =)

Nähä nu är jag trött efter ett tungt arbete så snart väntar sängen... GUTT!!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Åhh söta..jag känner samma för dig!!=)

2009-09-11 @ 16:03:08
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0