Omorganisation

Igår var det möte på jobbet om omorganisation.. Det vill säga att två avdelningar ska bli omvårdnadsboende, två korttid och rehab och en till dementa. Och då blir det en ny avdelning som ska öppnas, man fick välja vart man vill vara. Få se om jag får det jag vill ha =) Hoppas jag få gå upp i tjänst, jobbar just nu 50% och det är inte så mycket att hurra för... Det verkade som om det skulle bli mer!!!!!!!!!!!!!! Jag håller mina tummar stenhårt!!!!!!!!! Ska lämna in min lapp snart, vi har till den 13 oktober att bestämma oss på.

Igår började skördefestenn här på Öland, vi åkte bara ner till mörbylånga. Ingen idé att ge sig ut på vägarna, blir galen på alla människor!!!!!

Idag gick jag ut och gick med båda hundarna vid halv 8. Jag känner mig duktig!!!!
Vi ska på kalas idag om 4 timmar. Trevligt trevligt... Ska snart plocka undan lite här. Ser alltid ut som kriget här hemma... Förstår inte det!!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Kan du inte fjäska in mig med på din avdelning?? Vore askul att jobba ihop ju;)

2009-09-26 @ 11:32:41
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag kan nämna ditt namn!!!!!!! Det skulle lösa sig först i huset gör det inte d så skulle hon gå ut med det...

2009-09-27 @ 13:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0