Har ont

Jag har ont i mitt vänstra knä, den knäpper varje gång jag tar ett steg. Hoppade ur knäskålen lite men inte helt.
Jag letar, letar och letar efter en jacka till Tindra och ett par höst/vinterskor. Vet att jag har det nån stans här hemma men vart??!!! Budade på en jacka och ett par vinterskor till Tindra på tradera, hoppas jag får det... Såg att jag har första budet på jackan, skorna hade någon bjudit över. Men jag vet att nån stans i huset har jag ett par vinterskor till Tindra. Men vet inte vart!!!! Måste snart gå igenom huset.. Boring..... 

Hundkräket bet på datasladden... Så efter ett tag så luktade det bränt... Så jag slet ut sladden, så nu går datan på batteriet... Mattias få kolla på den när han kommer hem... =) vågar inte ha den i, knastrade lite om den med!!!! Hundj*vel....

Nu sover mina barn, gud så skönt med tystnaden. Tuva ska äntligen gå till dagis IMON... Fy så skönt.. Hon behöver det med... Dom har varit helt överaktiva idag... Hoppas det blir lugnare imon, med mig gör det inget för jag ska till jobbet.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0