Hälsat på

Idag var jag och Tindra i färjestaden och hälsade på en kompis. Hon fick en bebis för typ 7 veckor sen. Så söt och lik som syster. Hämtade ut mitt nya körkort, men fy vad man ser ut... Tur att man inte ska visa det så ofta.
Köpte varmrökt lax i fiskaffären, ska testa en ny sallad imon. Få se vad svärföräldrarna säger!!!! Dom ska få provsmaka.

Tuva tog kort på dagis idag och jag lämnade henne vid 8:25, dom skulle ta kort halv 9. Fröknarna sa att det var inte var förrän halv 10, då hade jag inte behövt stressa och väkca barnen idag. När dom äntligen sov på morgonen... Dom hade ändrat tiden, informerar man inte då??? Det stod 8:30 innan men idag stod det 9:30. Tuva är ju ledig fredagar och måndagar... Men men hon fick komma in iaf... Tur det...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0