Gratulationer

Idag fyller min man 30 år! Grattis grattis... och pricken över i:et så ska jag hämta vigselringen, den har varit på gravering i 4 veckor =( Men nu så ska jag få ha den på mitt finger... Hade jag inte lämnat in den så skulle jag aldrig göra det heller. Tyckte att det var lika bra att lämna in den dirket... Av osas (mig) fick han en spa övernattning. Så vi åkter till Pausgården den 14-15 november... Ska bli så underbart att komma hemifrån... Längtar tills dess...

Ska gå lite på stan med Linda. Men det blir inget shoppande, har inga pengar, som vanligt =)
Måste hem och städa lite, ser ut som kriget när man har två barn och tre hundar. =)

Jag har gjort nått med mitt knä, kan knappt gå normalt, haltar mig fram. Tog tigerbalsam igår och smörjde in, det är lite bättre idag få ta och fortsätta med det. Annars så få jag gå till doktorn... =(

Lyssnar på rixmorgonzoo, dom är för bra... Nä nu ska jag dona lite här hemma... Vi hörs...

Kommentarer
Postat av: Helena

Gratta maken från oss!!

2009-09-30 @ 08:15:34
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0