Fredag...

Ja då var det fredag igen.. Vart tar veckorna och dagarna vägen???!!!! Går så himla fort, redan den 4 september... Jag jobbade i måndags och igår. I tisdag var jag på bvc med Tindra, hon fick sin 3dje spruta. Denna gången grät hon, stackarna... Men allt annat gick bra. Hon är helt perfekt.. Ligger under vikt kurva och längden.. Min lilla tös... Hon är 75,5 cm lång och väger 9,6kg... Läkaren tyckte att hon var fin och hon följde kruva bra. 

I onsdags åkte vi hem till pappa, skulle hämta ett kvitto, vi fick två lika dana figuret på vår bröllopsdag. Jag och barnen var där en stund sen åkte vi till Ikea, jag köpte två nya lampskärmar uppe, det blev två vita men jag hade velat haft gråa men men man kan ju inte få allt. Sen köpte jag tre nya kuddar, vi har sagt länge att nu måste vi köpa nya kuddar men när vi väl har varit där så har vi inte tagit oss tid att kolla men nu gjorde jag det =) mattias blev njöd med sina, tur var väl det... =) Sen packade jag in barnen och drog vidare till stan, skulle byta och lämna in ringen för gravyr... Det tar 3 VECKOR innan jag får tillbaka den =(.. Men den som väntar på nått gott.........

När vi hade gått och lagt oss så var Findus nere och det lät som han tog en fluga, mer tänkte jag inte mer på det. Sen igår på morgonen kl 05:54, skulle jag slöppa ut Alfons, såg jag nått på golvet vid dörren, där låg en MUS... Findus hade tagit den, fy så äckligt.... Men man behöver ju inte ha en katt, vi klarar oss bra med hundar som tar möss... Ursch!!!!

Igår jobbade jag, vi handlade inför fredags kvällen vi ska få besök av våra härliga kompisar... Längtar lite.. Så idag ska jag plocka undan lite så det ser fint ut tills dom kommer.. Behöver ju inte se ut som ett bomb ner slag... Som det gör när man har två barn och tre hundar.... =) men men jag fixar det som vanligt!!!! =) fast det skadar ju inte med lite hjälp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0