En trevlig dag

Det blev en tidig morgon idag, Tindra vaknade när Mattias klocka ringde... JIPPI!!!!! Jag somnade om, men lillan vet jag inte. Jag tror hon gjorde det med... =) Efter frukosten klädde vi på oss och tog bilen till Läckeby... En underbar dag med underbara kompisar... =) Man vill ju inte åka hem... Vi hade med oss valpen idag, han charmade familkjen=) Frun i huset frågade om vi skulle byta Alfons mot en Iphone, jag tog det direkt... Så nu sitter jag med en snygg iphone och en hund mindre =) (skojade bara) tror inte Mattias gå med på det!!!!!!! Alltid fint väder när vi är där!!!! Trevligt sällskap och fint väder, kan det bli bättre???!!!!

I lördags var vi hos Mattias syster och kollade på bebisen, fy vad sugen jag blev på en till.... Ska bara övertala Mattias =) Ska köpa en hårdlift till vagnen!!!!!!! Få göra det när jag har blivit miljonär... =) Annars så fixar det sig!!!!

 Nån tycker om saft!!!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag skådar en skönhet;)

2009-09-25 @ 15:14:42
URL: http://http://helenabengtsson.blogg.se
Postat av: Petra

Ja visst är hon fin... hahahahha

2009-09-25 @ 15:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0