En ny vecka

Man hinner inte blinka förrän veckan har gått och en ny har börjat... Herregud!!!!

Just nu håller jag på att gå i tusen atomer... Har två barn och 4 hundar... Två övertrötta barn och två aktiva hundvalpar och dom andra två sitter i hundgården... Hundarnas hussar är på jakt och lämnar allt till mig + att dom ska ha en äppelpaj när dom kommer hem, har tyvärr inte hunnit med att göra en... Få göra det sen när dom har kommit hem... Har jobbat dag med, 7-15:30... Har haft en hektisk eftermiddag... =)

Idag fick Mattias lillasyster en bebis, det blev en liten tjej. Så nu är det fem flickor. Undra hur det kommer att bli när dom blir större??? Båda jag och Tuva vill ha en pojk, undra om man kan få det???!!!! Man blev sugen på när man såg hennes bebis!!!! Så nu ska jag bara bearbeta mannen i huset... Fast nästa år blir ju bra!!!! Eller när man har fått fast tjänst!!!

Hoppas att camilla läckbergs bok kommer imon, då ska det läsas... Jag är ju ledig fram till lördag kväll....

I helgen var jag på klädparty, blev fattig =( Partyt var i nybro, vi stannade kvar och grillade... Tuva sprang barfota hela kvällen, så över natten blev hon förkyld =) Jätte kul... Nästan och ögonen rinner!!!! Hon få stanna hemma hela veckan från dagis..

Tänkte att jag och mattias skulle in till stan och ta kort på oss till körkortet, hans går snart ut och jag ska ju ha rätt efternamn =) Kan inte fatta att man är gift, förrän man få det på svart och vitt... Jag är ju en sån som vill ha allt klart med en gång... Nu har jag väntat i 3 veckor på att skatteverket och folkbokföringen ska registrera att vi är gifta.. Kan det ta så lång tid???!!!!! Vi snart innen i mitten på september... Varför ska tiden springa iväg????

Kommentarer
Postat av: Helena

Två hundvalpar?? Köpte ni inte EN??

2009-09-15 @ 15:25:18
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/
Postat av: Fru Bjerlin

Jo men alfons syster var här och hälsade på... Men hon åkte hem i förmiddags... Skönt..

2009-09-15 @ 19:35:25
Postat av: Helena

Haha jaha då förstår jag, trodde för ett ögonblick att du blivit helt galen & skaffat en till lite snabbt;)

2009-09-16 @ 08:20:31
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0