Bio

Ikväll gick jag och min svägerska på BIO... Jag som har längtat efter denna kväll och äntligen så kom den... Kl 21 var det dags, vi gick på Flickan som lekte med elden. Helt underbar film.. Jag vill att Luftslottet som sprängdes ska komma ut på bio.... Vill veta vad som händer... Fast jag har läst böckerna... Men kommer inte ihåg så mycket =)

Idag har jag varit och handlat mat, jätte kul... Jag är väldigt sugen på en klocka, vill ha den nu.. Men jag kanske ska prata med pappa om han vill köpa den i julklapp till mig... Få ringa honom imon, han ska nämligen till min lillebror på söndag... Släktkalas i helgen... =)

Jag har en jobbarhelg framför mig=( Vill inte jobba men man måste ju... Blä blä...
Nä om man ska gå och sova??? Kanske...


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag hoppas att du hade med dig en filmkamera & smygfilmade, så jag kan få se den på måndag??!!

2009-09-19 @ 16:21:13
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/
Postat av: Petra

Självklart!!!! tar med mig den på måndag.. =)Hör av mig imon...

2009-09-19 @ 21:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0