Besviken

Här har jag gått och längtat ihjäl mig nästan på min vigselring, men jag fick inte med mig den hem. Han som graverar in i ringarna hade glömt två ord som jag ville ha... =( + att jag betalade 270kr för det då ska det vara riktigt tycker jag. Det stod bara Mattias 22/8 -09 jag vill ha Mitt allt Mattias 22/8 -09.
Gick på stan i 1 timme själv med Tindra, köpte med mig en baugett med mig hem från graffitti, dom är ju såååå goda... Så det blev en onödig resan in till stan... =(

Såg idag att Tindra håller på att få tre tänder till.. Så snart har hon fyra stycken... =9 Lilla tjejen börjar bli stor... Har glömt att berätta att Tuva har slutat med tutte, det är på tiden men man kan ju inte tvinga henne men nu har hon varit utan i tre nätter... Duktig tjej!!!!!!!!!!!!!!! Mina tjejer håller på att bli stora...

Ska fixa till här hemma nu, Mattias fyller år idag och hans föräldrar kommer en stund idag och det kan ju ser lite snyggt ut här.... Ska försöka få Tuva till att städa sitt rum!!!!!!

 


Kommentarer
Postat av: Helena

Nä vad tråkigt!! Men nu får han väl prioritera din ring & göra den så snabbt han bara kan?!

Kram

2009-09-30 @ 15:56:37
Postat av: Petra

Hon sa det med i affären... Det skulle iaf inte ta 3 veckor till...

2009-09-30 @ 20:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0