Unge...

Vet inte vad det har varit med Tindra inatt, hon vaknade runt 00-01, grejade som fasen i sängen. Hon var vaken i 3 timmar =( Vet inte vad det var med henne, jag gick upp och gav henne alvedon. Hon hade slarvat bort tutten, fick gå ner och hämta en ny och då kollade jag på klockan 02:00 jag som trodde klockan va MER... Men icke!!!!! Vet inte vad d va med hundarna heller, Alfons gnällde och hade sig. Hatar när man inte få sova.. Men jag tar igen d nån annan dag =) Hundarna var ute 2 ggr inatt med, hund kräk!!!!! Då skulle man kunna strypa hundarna =)Tindra sparkade med benen och låg inte stilla, tror att hon hade växtvärk. Hoppas det iaf, eller tänderna. Nu har hon 4... Inte tandlös längre... Min lilla tjej börjar bli stor... För fort!!!!

Jobbar kväll ikväll. Men sista sen är jag ledig fram till fredag nästa vecka.. Gutt!!!! Fast vi har full upp.. Som vanligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0