Trevlig överraskning

Idag ahr jag och barnen varit på de nya modehuset.. Mycket fint där med det går inte att gå där med två barn =) Hade svärmor och svägerskan med oss... Innan jag åkte så stängde jag in Alfons i buren, hackade på dörren till buren och sen gick jag ner och vi åkte iväg. Kommer hem 3 timmar senare och när jag öppnade ytterdörren så var det tre hundar som sprnga ut. Konstig när vi åkte så var det två hundar nere och en uppe.. Vet inte hur Alfons har kommit ut ur buren men det hade han. Han hade kissat tre gånger inne och förstör min blomma i fönstret uppe och ett äggpacket i miljonerbitar... Det blev en stor SUCK från MIG... HUNDKRÄK sa jag!!!!!!!!!!!!!!!!

Det finns två lås på buren jag stängde bara ett. Nu måste jag stänga två om jag vill veta var han är!!!!!!Glad blev jag inte iaf... Snart kan han ALLT som han inte ska... =) Nån har ju lärt honom att vara i sängen, det kan han nu me!!!! Alltså kan hunden ALLT nästan....

Innan vi begav oss til storstade så var Tuva hos tandläkaren och det gick jätte bra, hon gapade så fint.. 20 tänder har hon nu... Behöver inte komma dit förrän 6 års åldern...

 


Kommentarer
Postat av: Helena

Duktig liten vovve;) Klart att han inte vill vara instängd i buren när han kan äta blommor & leka med äggpaket!!

2009-10-23 @ 17:57:44
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/
Postat av: Tessan

Är det värt ett besök på modehuset eller? Var det mycket folk ida? Jag tänkte åka dit sen när det lugnat ner sig lite.

2009-10-23 @ 18:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0