Snart helg

Jobbar ikväll sen är jag ledig i helgen, ska bli skönt... Slippa anstränga mig!!!!!!!!!!!!! =) Nä så farligt är det inte på jobbet, rätt skönt att gå dit om man få säga så... Har städat huset nu på morgonen....

Dom ringde från Albrekts guld och sa att ringen är klar (ringde i tisdags) så imon ska jag in och hämta den... ÄNTLIGEN... Men nu så står det allt i den. Imon kanske man känner sig som en fru =)
Efter vi har hämtat ringen så ska vi till min pappa och hälsa på sen vidare till maxi och sen till skogsby, Alfons ska vaccinera sig... Imon kommer vi inte vara hemma på hela dagen =) Få se om Mattias kan sluta lite tidigare imon, annars blir det nog lite jobbigt att gå in skogsby djursjukhus med 2 barn och 1 hundvalp... 1 hund som drar och barn som inte lyssna... =) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Håll tummarna på att han kan sluta tidigare... De gör jag iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0