Mobil tankar...

Jag är super sugen på en ny mobil.. En som alla andra ha Iphone.. Sägs att dom är bra.. Undra om jag få d av min kära man??? Tror att han kommer att bli galen på mig om jag kommer hem med en ny mobil.. =) Såg nått bra abonnemang på Telenors hemsida. Sms, mms och surfa gratis för 299kr/månad. Men jag har mitt abonnemang till 2011. Men jag tänkte prata med dom nästa onsdag, ska in till stan och klippa mig. ÄNTLIGEN, är jätte långt nu... Sen tänkte jag köpa nån snyggt plagg, ska på fest och man vill ju ha nått fint då!!!! Inte sina gamla trasor...

Tessan: Jag säger ju d.. Aldrig ska man köpa nya saker =) Han hade sagt till sin bror att bilen ska inte köra onödiga mil... Det håller jag stenhårt på. Han tyckte igår att bilen skulle gå till träffpunkten och stå där en hel dag o sen köra hem. Medans jag ska sitta hemma med hans bil. GLÖM D!!!!!!!!!!!!!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0