Massor att göra

Dagen började med lite sovmorgon, barnen vaknade 07:20... Isf för 05:45.. Vi åt frukost efter det så plockade jag undan lite här hemma, inte kul att vara borta hela dagen och komma hem till ett bombnerslag... Vi styrde bilen mot Kalmar, skulle hämta min vigselring, klar för andra gången. Men nu står det allt i den som jag ville =) så nu är jag glad och nu känner jag mig som en FRU!!!!! =) Mattias tycker jag är löjlig..
Efter stan åkte vi till pappa/morfar och hälsade på, inte var dag man ser honom. Han bor i Lindsdal, vi var där några timmar, sen vidare till Maxi mat behöver man ju... Hämta Mattias på jobbet, han fick ta Alfons till veterinären, inte lätt att komma dit med två barn och en hundvalp som lyssnar noll... =)

Nu springer Tindra här hemma med en filt på huvudet... Så söt så...

Nu kom resten av familjen hem... Få väl vara lite social..

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjusigt tjusigt! Känns det fulländat nu? Tack för bilderna! :)

2009-10-10 @ 09:27:42
Postat av: Helena

Grattis..äntligen!!

2009-10-10 @ 13:48:43
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/
Postat av: Petra

Clara: varsågod.. Rensade du bland dom??? Det va ju en del du hade tagit =)



Helna: Tack, ja äntligen kan man ju säga!!!!

2009-10-10 @ 18:09:43
Postat av: Susanne

Glömde skriva mitt namn, det var jag som skrev första kommentaren.

2009-10-11 @ 11:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0