Längtar!!!!!!

Jag jobbarde kväll igår som sagt och vi pratade en massa om den nya avdelningen som ska öppnas. Jag bara längtar tills dess, det ska bli så kul att det händer lite på jobbet. Det behövs när det är 20 personer i en personalgrupp och BARA kvinnor, alla har olika åskiter och viljor... Men nu när denna demensavdelningen öppnar så ska det bara bli 8 pesonal. Lite bättre och det kommer bli super bra. =) Det är förmycket med 20 st, bättre med 8 =) Hoppas jag få jobba med dementa. När allt är klart så ska den avdelningen öppnas och det ska donas, jag vill helst att den skulle ha öppnats innan chefen sa nått!!!!

Jag är en sån person som planerar och ha mig. Vill ha det klart innan man har lagt fram det som förslag =) Jag och en jobbar kompis tippade på olika datum som avdelningen ska öppnas, hon trodde nu i oktober, jag tippar på i november... Få se vem som få rätt.... Hoppas hon!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0