Inte gjort

Nått idag, Tuva och jag har kollat på tv och läst bok. Har inte orkat ta för mig saker idag... Mattias har jagat idag IGEN... Han ska göra d imon med. Jag blev lite galen ikväll så jag tog med mig barnen och köpte godis, Tuva valde ett kinder ägg. Jag köpte inget men hade god lust att göra d. Men icke!!!! Starkt av mig.. Ska försöka börja mitt nya liv, IGEN!!! Blir så trött på mig själv, munnen behöver inte gå på mig hela tiden.. Eller hur??!!!! En ful vana, kom på igår var jag har fått mitt små ätande ifrån.. Min pappa!!!!!

Imon kanske vi ska kolla på min lilla syster, men hon har inte svara på mitt sms. Få se om hon gör det, annars så struntar jag i det... =)

Nähä få ta hand om min familj, ett grinit barn och en överaktiv... Fin kombination...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0