Haft besök

Idag av mig kompis från Läckeby och hennes dotter. Tuva och Lova lekte hur bra som helst idag, lite tjaffs var det men inte så farligt... Vi fick en bra pratstund, hur trevligt som helst.. Måste träffas fler gånger.. Träffas för sällan.. Blev glad när hon frågade om jag hade gått ner i vikt, (men jag har gått upp) bara till att sträcka på sig!!!!!!! Tack kära Helena för den komplimangen!!!!!
Så nu ska jag verkligen köra hårt på att inte äta massor, ta av allt men lite och INGET fika... Fast det är hur gott som helst... Ska jobba ikväll, har ingen lust. Jag ska cykla idag... Huaaa... Men jag måste röra på mig...

Ska ta hand om mina barn innan jag åker till jobbet...

Susanne: förstod att det var du som hade skrivit... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0