Fredag

Idag är det min sista dag lediga dag, har varit ledig i 9 dagar. Det går fort när man har roligt.. =) Imon jobbar jag.. Just nu känner jag inte för det, men när jag kommer dit så ska det bli skönt att komma lite hemifrån. Vi ska bara vara hemma och inte göra nått. Kanske gå ut en sväng när Tindra har vaknat. Fint väder idag, få passa på för i helgen skulle det bli storm. Så kul, jag som ska cykla till jobbet =) Få nog se över det..

Jag har varit duktig idag, lagat hemtelefonen =) Bytte telefon och satte i batteri i den andra.. Så var det klart!!!! Så nu kan man ringa både ut och få samtal.. Hoppas att det håller ett tag.. Kvinnor kan!!!!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0