Förstår

Inte varför mina barn envisas med att vakna tidigt!!! Idag vaknade dom vid 7, inte en enda morgon få man sova LITE längre.. Igår vaknade dom vid 7:20 lite längre iaf... Mattias är och jagar idag me... Skit kul att ha en unge som skricker så nästan tumhinnan spricker... Blir såååå galen på henne...

Vet inte vad vi ska hitta på idag. Min lilla syster har inte svarat på mitt sms, det blir nog att vi stanna hemma. Skulle ju regna idag. Ikväll ska vi äta kroppkakaor, MUMS!!!!! Clara du missar nått... Mormor/farmors kroppkakor!!!! Jag ska inte hjälpa till denna gången, gör ju d ALLTID... Idag är det mammas tur.. Inte lätt att hjälpa till när man har två barn... Har lite som behövs laga så d ska jag ta med mig.

Nä nu få jag väl ta och göra nått!!!!! Om jag orkar, ska iaf hänga upp tvätten så jag har nått att jobba i imon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0