Födelsedag

Idag fyller min lillebror 18 år. Vi ska på kalas i eftermiddag, trevligt trevligt. Innan dess så kanske vi ska till svägerskan och gosa bebis, hoppas det iaf.

Vi har hittat en ny bil men den får vi inte förrän imon =( Säljaren skulle göra nått annat, men om man har en annons ute så ska man väl vara tillgänglig.Det vi kan ju ha kommit från Västervik eller nån annans stans och kunde bara idag..  Vi har en bil och den hatar jag =) Ingen servo!!! Vill gärna kolla på den och köpa den NU!!!! Får väl vänta tills imon.

Nä nu ska jag ge barnen frukost och mig själv.. Väntar på ett samtal om tiden vi sak vara i Läckeby =)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Så det blev ett bilköp=)

2009-10-24 @ 12:55:07
Postat av: Petra

Ja det blev d.... Men den kommer inte hem förrän imon =( mindre kul

2009-10-24 @ 18:01:51
Postat av: Helena

Tjoho..då får vi se bilder!!;)

2009-10-24 @ 20:43:08
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja helena det kommer bilder då....

2009-10-25 @ 06:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0