Ett besked

Igår när jag kom till jobbet fick jag ett bra besked. Jag får börja på den nya avdelningen.. JIPPI!!!!!!
Den 26 oktober så ska vi ha ett möte med den andra demensavdelningen en hel dag, mellan 8-16... Chefen ville gärna ha mötet så fort som möjliget med nästa vecka var tjock =( Få snällt vänta 1½ vecka till... Den som väntar på nått gott.....

Skulle ha gått en runda idag men vi hoppade det. REGNAR ju.. Men jag gick till dagis, där bestämde vi att strunta i det... Jag hann läsa ut en bok iaf.. =) Boken heter "reporter erkänner gravidchok!" av Belinda Olsson.. En bra bok... Hon ska skriva en trilogi om Agata Hansson. Ser framemot nästa bok...
Få ta och rota fram en ny bok!!!!!!!
Vi såg tredje filmen av Johan Falk igår, bara en kvar.. Hoppas vi ser den ikväll =)

Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis, jag är glad för din skull!!

2009-10-15 @ 17:22:05
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0