En jobbar helg

framför mig!!!! Jag vill inte jobba, känner inte för det. Men sen efter denna helgen så är jag ledig tre helger på raken!!!! Det ska bli gutt...
Just nu trivs jag inte på jobbet, det är så negativt. Fast ja gkan hålla med dom också, jobba tre på morgonen med 16 boende det är förlite. Blir ju att alltid nån få jobba själv på den "lätta" avdelningen. Inte rätt, man ska inte behöva ta upp dom tunga själv, kommer att sluta med en massa sjukskrivningar. Jag vill att demensavdelningen ska öppna nu så man få börja på den nya avdelningen.. Sla bli såå roligt!!!! Chefen vet inte rikigt när den öpnnar men hon trodde mitten på november och det har jag sagt hela tiden.

På onsdag ska jag klippa mig!!! Äntligen det blir 11 veckor sen jag klippte mig senast. Dagen innan mitt bröllop. Igår bokade jag en tid för klippning och färgning i december=) Vill ju vara snygg till både jul och nyår. =)

Idag ska vi inte göra så mycket, det gamla vanliga. Plocka undan och kanske DAMMSUGA igen. Tycker att jag inte gör annat än dammsuga, hatar det. Men det blir väl så när man har tre hundar som dra in skit....

Jag läser just nu en skit bra bok, Jo Nesbo snömannen. En norsk författare! Han har skrivit sju böcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0