Blev arg

Igår skulle jag på möte om den nya avdelningen, vi hade väldigt trevligt.
Jag stälde klockan på 06:00, gick upp och skulle dra upp persiennerna och tittade ut, då hade Mattias tagit den NYA bilen. Han ville att jag skulle köra HANS bil. ICKE säger jag då. Tog fram mobilen och ringde upp honom, nästan skällde ut honom för att han inte hade tagit hans bil. Mattias tyckte att jag kunde köra hans bil för jag skulle ju bara till Kastlösa, han kör ju till Nybro varje dag.. Stackars honom!!!! Jag skulle ha två jobbarkompisar med i bilen, ville inte köra hans bil den är sååå skitigt.. Jag blev så arg att jag började gråta!!!!! Tindra undrade vad jag gjorde =) Ringde till mamma och frågade om jag ick låna hennes bil, det gick bra... Tack mamma!!!!
Rinde upp Mattias igen sen och sa att jag skulle ha bilen IDAG, tänker inte köra hans bil till simhallen... ICKE!!!!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Vilka konflikter, ni skulle aldrig köpt en ny bil=). Efter ett tag släpper han nog ifrån sig bilen ska du se.

2009-10-28 @ 09:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0