Bestämt oss

Nu har vi hittat en bil som vi vill ha.. Det blir en Volov v70 2oo5. Mattias ska åka och kolla på den imon, jag ska jobba =( hade gärna velat följa med. Men men sånt är väl livet, han få bestämma nått =) hahahaha...
Bilen är svart och den färgen gillar vi. Det är rätt lustigt alla bilar vi köper är ALDRIG tonade??!!!! Så det måste vi ju åxå göra.. (Jonas känner du dig manad??) =)

Ska jobba ikväll igen =( har ingen lust men men det är väl bara att bita ihop och åka till jobbet. Jobbar kväll imon med en är jag ledig helgen. Har ett möte på måndag mellan 8-16 sen är jag ledig fram till fredags kvällen.. Ska nog orka bita ihop till torsdags kväll =)
Skulle ha tagit sprutan idag men jag hoppar den, känner mig inte frisk (fast när kännar man sig frisk??? hahah)Jonas: dom kunde inte se nått på röntgen =)

Kanske ska göra nån nytta??? Har tvätt i maskinen, ska hänga upp den snart =) Tycker att jag inte ha rena kläder, undra varför!!!!!!!

 


Kommentarer
Postat av: Helena

Kul med ny bil & snyggast med svart!!

Har du inget bild att lägga in?

2009-10-21 @ 13:48:14
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/
Postat av: Petra

Vågar inte lägga in den förrän d e klart.. =) Men jag kan ta kort på den sen när den är hemma!!! Visst är det roligt med ny bil...

2009-10-21 @ 21:15:18
Postat av: Josse

Jag tog sprutan i tisdags trots svullen hals men fick feber på kvälen o är fortfarande inte helt pigg. Plus att armen är öm som vid stelkramp lr ett rejält slag:)Visste inte ens att man inte skulle ta den om man inte känner sig hundra, bra info verkligen:P

2009-10-22 @ 09:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0