Åter söndag

Då skulle man ha dratt tillbaka klockan inatt, gjorde d nu på morgonen. Kändes inte bra, klockan blev ju halv 7 isf halv 8.. men men är bara till att gå upp när man har en pigg dotter =)

Blev så arg på Mattias i fredags kväll, han sa att jag inte fick köra den nya bilen bara för att jag kör på trottoaret =) Men han då?? Han krockar ju, vem kör illa då??? Inte jag iaf!!!!!! Men jag kom på en grej då, vart vi än kör så slipper jag ju köra hem, d får ju han göra då. Gud vad nykter han kommer att bli nu och jag få dricka... Jag tänker banne mig inte köra bilen hem när vi har varit nån stan och han har tagit nått... Så jag skulle få ha en gröna bilen!!!!!!!!!!!!!!!!!! Då säljer jag den och köper en annan till mig =) Vet bara inte hur jag ska göra imon, måste ju ha bil då =) Ska på möte hela dagen... (Säger bara d, glöm Mattias att du få ha "min" bil) hihihihi.. Han få ha sin cpbil... Så ska jag köra med den NYA!!!!!!!!!!!!

Ska hämta den idag kl 17:30 typ, efter att jag har tränat klart.. Det blir vattengympa i simhallen idag. Annars så händer det inte så mycket här i Lertaget 123.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0