Söndag

Redan 1:a advent. Det har inte hänt så mycket sist jag skrev här. Jag började städa inför advent i onsdag och blev klar i fredags. Jobbade igår och så idag med, sen har jag bara 2 ggr kvar på omvånadsboendet innan jag blir förflyttat till demensavdelningen. Det ska bli så roligt, jag bara längtar. Har KANSKE fått ökad tjänst från 70 till 80-85%. Blev så glad, tycker att 70% är lite lite, jag var nöjd med mina 80% innan jag gick hem.

Tindra har blivit helt hopplös, hon blir jätteledsen när jag går och när man lämnar henne till nån. Hon är en riktig mammagris, måste gå och bära henne HELA tiden. Hon väger inte lite nu för tiden.
Min kompis fick en tjej inatt, 3490 (tror jag) och 49 cm lång. Blir skit sugen på en bebis till!!!!

Nä nu ska jag åka och lämna Tuva hos gammelmormor, dom ska kolla på Lucia. Och jag ska till jobbet =( Men men pengar behöver man ju... !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0