skratta eller gråta

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråt. Jag skällde lite på Mattias för att han tar volvon hela tiden och jag få ha hans bil.Han frågar ju inte om jag ska nån stans utan han bara ta den varje morgon till jobbet. Då fälde han en sån kommentar: "Det är väl viktigaret att jag kommer till jobbet". Vad säger man då???? Så snart kommer hans bil ut på blocket, jag vill inte ha en icke servostyrd bil, jag ska köpa mig en annan en liten bil. Då kan han ju ta volvon och köra upp den nån stans... Ibland blir jag bara såååå förbannad.

Nog om d, igår julpysslade vi på dagis. Trevligt, Mattias och Tuva pysslade medans jag pratade med andra. Nått få han väl ta och göra. Idag har jag städat och hängt upp julgardinerna, stjärnorna få vänta. Putsat alla fönster och dammat. Men ingen sa nått=( Imon ska jag ta hallen och Tuvas rum sen på fredag blir det dammsugning och golvtorkning och stjärnupphägning.. Det är ju SÅ kul att städa så man måste dela upp städningen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0