Sista kvällen

för denna vecka, rätt skönt om jag få säga det själv =) Så ikväll tar jag helg, imon ska vi nog inte göra nått tror jag iaf.. Bara vara hemma och slappa, det blir väl tvätta och städa typ det gamla vanliga.

Hittade ett recept igår på en gluten fri kladdkaka, min kompis är gluten så hon ska bli min försöks kanin =) Man har ju inget att bjud på när hon kommer, hon få ta med sig sitt fika själv. Lite taskigt, men igår hittade jag ett recept som jag kan bjuda henne på =)

Alltid lika kul att klä på sig på morgonen när 4 åringen sätter sig på tvären. Idag kunde hon inte klä på sig ALLS.. + att hon orkade inte bära vantarna o hjälmen. Det är ju så tungt!!! Men det gick bra tillslut. Ska bli skönt att inte behöva ge sig iväg imon utan bara ta det lugnt på morgonen.

Var ju i stan igår och klippte mig, letar efter nått snygg att ha på en fest som snart ska gå i staplen. Hittade en så fin klänning, provade den. Men den satt inte bra, glipade vid brösten och satt lite för tajt. Min svägerska ville prova den och klänningen PASSADE henne. Så nu räddade jag hennes helg, men jag ville ju ha den =(
Hoppas att det finns nått i Kosta när vi ska dit på söndag. Håll tummarna!!!!

Nä nu ska jag kura ihop mig i soffan med en bok!! Lillan sover. Ska kolla om det har tagit sig i kaminen..

Kommentarer
Postat av: Helena

Gullig du är!!

Det ska bli gott!!

2009-11-05 @ 14:42:43
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0