Klippning

imon ska jag äntligen klippa mig efter 11 veckor. Och det var dagen innan mitt bröllop, så med andra ord har vi varit gifta i 11 veckor... hahhhahahaha. Ska kolla på lite kläder med, har hittat enh snygg klänning på gina för 150 kr, lagom pris för en klänning. Hoppas bara den finns i min storlek och att jag hittar den. Medans jag klipper mig ska Tindras gudmor ta hand om henne =) Dom skulle gå runt slottet och sånt sa hon.

Vad kallt det är idag, ursch!!!! Ska kolla om jag kan få byta mobil, trivs inte alls med den jag har nu. Det abonnemang jag har nu går ut i april 2011 tror jag det va. Håll tummarna på att det går att lösa =) Måste handla mat imon med. Alltid lika roligt. Snart dags att hämta Tuva på dagis. Fick papper idag från dagis att Tindra har fått en dagisplats. Hon kommer nog att tycka det är roligt att få börja på dagis, iaf ett tag =) Eller bli det tvärtom, hon vägrar gå dit. Det återstår och se!!!

Min kära man har fortfarande inte skjutit nån älg. Behöver ha lite kött nu, börja ta slut i frysen.
Undra vad man ska ha för mat ikväll???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0