Julklappar

Idag handlade jag på köpstan, jag skulle bara handla mat men sen såg jag på Lindex att dom hade pyjamas där för 50 kr med lilla My på. Den kostade igentligen 179 kr, så 50 kr var super billigt. Köpte 4 st. En till Tuva och Tindra och sen fick deras stora kusiner fick var sin också. Så nu är det inte så många julklappar kvar. =)

Är ledig idag från jobbet, gud så skönt. Jobbar bara onsdag och torsdags kväll. Sen börjar jag på den nya avdelningen. Som jag har väntat!!!!!!!!! Nu äntligen sker det.
Jag ska ta svininfluensaspruta på onsdag, hörde att svininfluensan har kommit till högstadiet här i Mörbylånga. Så det är bäst att vaccinera mig och barnen. Vill ju inte bli sjuk.

Jag är super sugen på en ny mobil!!!! Men jag vet inte vilken. Nån som har nått bra tips?? Vet Helena att du har en bra mobil!!! =)

 En sån får alla barnen!!!!

 Denna klänningen köpte jag till Tindra när Name it öppnades i modehuset

 


Kommentarer
Postat av: Helena

Mohahaha..

2009-11-30 @ 15:27:08
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0