Jaha

Då var det måndag och jag är ledig i två dagar.. Så skönt!!!! Jobbar bara två dagar denna vecka.
Jag är sugen på att åka in till modehuset, vill ha nya skor!!! Behöver vinterskor som inte läcker när man går med dom ute. Vill ha ett par stövlar eller nått, nått snyggt!!!!! Ska köpa nån klänning eller kjol. Vi ska på fest och då vill man ju ha nått fint, inte sina gamla kläder =) Få väl vänta med att åka in till stan, ska klippa mig på onsdag. Det är ju långt tills dess. Då ska jag shoppa lite =)

Vi har inte gjort så i helgen, jag har jobbat. Vi var runt kyrkogårdarna och satte ljus. Det är så fint med ljusen på gravarna.

Kommentarer
Postat av: Helena

Nja vi har inte pratat om det på ett tag, men hanen är troligtvis tingad så jag skulle vilja ha en svart tik=)

(nacken är INTE bättre, aj vad ont det gör!!)

Ses på onsdag!!

Kram

2009-11-02 @ 17:57:40
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/
Postat av: Tessan

Vad e det för fest du ska på? Nyfiken=)

2009-11-04 @ 09:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0