Inte där heller

inga kläder som passade mig i Kosta heller. Blir man galen eller???!!!! Det är bara köpstan kvar sen ger jag upp... Få ta en sopsäck över mig eller stanna hemma från festen. =)
Det ända jag hitta i Kosta var ett par vinterskor!! Så nu kommer jag inte frysa i vinter, hoppas d iaf. Tycker inte om när skor läcker.

Ringde till Telenor nyss, vill inte ha min mobil vi kommer inte riktigt bra överrens. Men jag få snällt vänta ett ½ år till innan jag få byta mobil, men jag kom på att jag fyller snart 25. Kan ju önska mig pengar till en mobil. =) En väldigt fin 25års present. =) Den kostar bara 6800 kr... BARA!!!!

Igår red på en häst. Herregud det var länge sedan jag satt på en. Min svägerska ha en eller tre st men en som går att rida på. Red från padocken till stallet, lite ovant men jag hittade musker som jag inte trodde fanns =)
Kanske ska ta sig i kragen och åka till dom en gång i veckan och rida??!!! Fast det få bli till våren.. =)

Om två månader ska min lilla tös skolas in på dagis =( Herregud så fort det går!!!! Jag vill inte!!!!!!!! Vill ha henne lite ett tag till. Ska försöka övertala Mattias till en bebis till. Vill bara ha en till sen räcker det för mig!!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Men jag tycker att jag har sett mycket snygga tunikor & liknande på stan..eller det kanske bara är för att jag inte har några pengar att handla kläder för?!

Ett halvår går snabbt Petra;) Sen får du din älskade Iphone!!

See you on friday!!=)

Kram

2009-11-09 @ 15:53:08
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0