Helgen över

Jaha då var det måndag igen!!!! Fy vad det går fort.. Det har inte hänt så mycket sen sist utan att vi har varit på besök i Läckeby hos min kära kompis. Och alfons fick leka av sig, men deras KATT.. hahahaha bästa kompisar dom två. Fick reda på att hon fyllde år på lördagen så det blev kattkalas. Tyvärr hade vi inget paket med oss, fast hon är kräsen. Kattskrälle... =) Förlåt Lilo.

I lördags var vi på fest, skit kul hade jag och Mattias med, tror jag =) Festen började 18:30 kom hem 02:00.. Då är det lyckat när vi stannar länge =) Barnen sov i Nybro hos deras farbror med familj.
Jag mår illa nästan konstant, spyr lite då o då. Igår kom frukosten upp, vet inte vad det är med mig. Jag är INTE gravid, fast jag har inte kollat =) Få ta och göra det så man kan utesluta d...

Denna vecka få man ta tag i städningen, på söndag är det 1:a advent.
Tindra är förkyld igen och ha feber, hoppas bara hon är frisk tills på onsdag, då ska både hon och Tuva få svininfluensa spruta. Nu har jag bestämt mig, så det blir spruta för båda två, fast jag är fortfarande osäker =) Ska man eller inte???? Det är frågan!!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack för kakan & besöket!

Jag kan hålla med om att Lilo är kräsen..hon fick två påsar "burkmat" i present, men åt inte..haha!!

2009-11-24 @ 15:40:29
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0