Gått fort

Veckan bara springer iväg, jag beställde kläder från Gina tricot i tisdag och fick dom i torsdags, det kallar jag bra servic.Kläderna passad också, ännu bättre. Så på lördag ska ja gha mina fina kläder. Jag oh barnen skulle till min kompis i fredags men hon hade sååå mycket att göra, så vi sköt upp det en vecka hoppas bara hon inte ska jobba!!!! Jag skulle baka en kaka till oss som vi skulle ha och fika på, men jag kunde inte hålla mig så jag gjorde den i fredags. Förlåt Helena =)!!!!!! Men jag lovar att göra en till sen.

Vi har inte gjort så mycket i helgen, bara tat det lugnt. Idag har vi varit hos pappa och firat farsdag 1 vecka senare. Vi satt och pratade om att spela bowling nån kväll, syskonen och våra respektiva. Vi blir bara 10 st.. =) Hoppas bara det bli av, man är rätt dålig på att planera. Jag kom på när vi satt där och planerade att jag vann över min stora syster på hennes möhippa i bowling.. =) Med 1 eller 2 poäng... Bra gjort Petra!!! TACK TACK...

Fick en liten dålig nyhet idag, jag gör ju 60 sit-ups varje dag och jag vill ju att det ska synas att man är duktig men jag fick veta att det kan ta upp till 1år innan det börja synas. JIPPI!!!! Och så frågade jag hur man fick bort fettet runt rumpan. Det är bara till att ut och gå eller springa. SKIT KUL!!!!!!! Så nu är det bara till att ge sig ut och få bort fettet... =)

Kommentarer
Postat av: Helena

Det är lugnt Petra, så länge du bakar en till ;)

2009-11-16 @ 15:10:24
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0