Finns

fan inga kläder till mig att köpa. Vart har modet tagit vägen alla ska vara så smala. Men en annan är ju inte d. Hoppas att det finns nått snyggt till mig på Kosta Outlet och att det inte är så dyrt. =) Vill ju gärna köpa lite nya kläder =)

Tycker att Hansa City är väderlöst. Det bästa med köpcentret är dom fyra skoaffärerna, kanske man hitta nått!!
Det går inte att gå där när man ha två stycken med sig som inte gillar att shoppa. Då hör man bara en massa gnäll och två barn går inte heller. Man ska åka själv om det ska bli nått bra =) eller med en kompis...

I eftermiddag ska vi till torpet och passa deras barn. Imon på förmiddagen ska vi åka till Kosta Outlet på julmarknad. Har höga förväntningar på deras utbud av kläder =) Kan ju annars ha en sopsäck eller nått. Mattias sa igår att jag kunde ta soptunnan med hjul på. Skit kul!!!!!!!!!!!!!!! Han få köra mig då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0