En tråkig dag

Varför är tisdagar tråkiga???? Inget på tv:n, fast det är nästan aldrig nått bra på tv:n nuförtiden. Har försökt tagit tag i mitt liv, IGEN. =) Ska ju på fest på lördag, bara 4 dagar kvar!!!!!!! Jobbar imon och på torsdag sen fredag ska vi till Helena om inte hon ska jobba=9 sånna saker vet man aldrig, rätt jobbigt att vara med i poolen/bemanningen vet alrig när man ska jobba. Efter vi har varit hos Helena så ska vi handla och sen är det lördag. Barnen ska vara hos sina kusiner lördag till söndag. Ska lämna dom på lördag fm, för den ena kusinen skulle spela match kl 2. Fundera på att fråga mormor om hon kan göra flygande jakob på lördag, Mattias tycker inte om d. Få passa på medans han inte är hemma =) Han ska jaga på lördag i Kisa, men han ska me till festen. Få se hur det blir me d =) Om vi kommer i tid men fint folk kommer alltid sist =)

Nu ska jag kolla på bompa och sen är det sängdags för mina barn. Imon ska vi på sångstund, Tindra tycker det är jätte kul hon blir helt galen. Skrattar och skriker!!! Då kan man inget annat än att le =) Häromdagen gick mitt halsband sönder, Tindra tog tag i det och slet. Få ta och köpa en nya halskedja.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0