ÄNTLIGEN

Nu har jag hittat kläder, fick beställa från Gina Tricots hemsida. Hoppas bara det passar =) Det blev en gråklänning och svara leggings långa. Nu ska jag bara ha nån tröja att ha över och ett par snygga stövlar.. Och ett MÅSTE ny underkläder. Tänkte jag skulle ta en snabbis till köpstan ikväll efter maten, hoppas jag få åka SJÄLV. Tänte passa på att handla med, jag ju bort på fika på fredag. Och jag erbjuöd mig att göra kakan hemma så det måste inhandlas idag på onsdag och torsdag kväll jobbar jag. Sen är det fredag.. Herregud vart tar dagarna vägen...

Fick gå en timme längre igår på jobbet, men vad gör man inte för sina kompisar!!!! Hoppas att allt löser sig...
Nu sitter jag i soffan och kollar på "hem till gården" hahahahaha...

Jag har börjat mäta mig och jmin mage har minskat med 1 cm, JIPPI på en vecka. Hoppas det försvinner ännu mer... Behöver det för mitt fina självförtroende!!!!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Bra där!! Både med magen & kläderna=)

2009-11-10 @ 16:13:05
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0