Vissa

tycker att jag uppdatara mig dåligt... Och det kan jag hålla med om, har jobbat endast kvällar förra veckan, hinner inte skriva här.. Men nu lovar jag att det ska bli ändring... Nöjd Tessan???? =)

Idag tog jag fram saxen och klippte Tuva, nu har hon kort hår, till axlarna... En riktig snygging vill jag lova er.. Hon fyller år på lördag, jag tycket att hon kunde vara lite fin.

Jag vet inte vad det är med Tindra hon har spytt lördag, söndag och idag morse. Mycket trevligt att vakna upp att man är blöt, av spyer... MMMMMM... Härligt...
Men det är bara till att snällt gå upp och slänga det i tvätten.
Hon är fri från sina svinkoppar, bara lite skorpor i huvudet, men resten är borta. Deras kusin hade berättat för dagis att hennes kusin har svininfluensan, det visste jag inte själv att hon hade... Hahahaha...

Idag har jag varit på köpstaden med min kära kompis... Tack för idag.... Det blev en klänning och ett par byxor och en mössa till Tindra. Lite kläder till Tuva i födelsedagspresent, fast allt detta köpte svärmor....  =) Bra med dom ibland... =)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag är nöjd Petra=). Kan ju egentligen inte klaga då jag själv inte uppdaterar min så ofta. Vi får väl stå ut med det...Tack själv för idag, det var trevligt. Tack för tidningarna också...har jag nåt att göra när jag ligger o steker i solen i sommar. Jag hoppas på sol iaf=)

2009-05-19 @ 20:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0