Vackert väder

När det har varit så fint i helgen så har jag varit på jobbet... Åååhhhhh, jobbade dag fredag o lördag och ikväll ska jag jobba med men bara till 9. Skönt.. Hoppas min kära sambo har fått Tindra att sova i sin säng!!! Det var sååå underbart!!!

Fy vad det ser ut här hemma. Som andra världskriget.. Orkar inte ta tag i det men men få väl göra d IMON.. DÅ är jag ledig.. Dammsuga och torka golvet står högt på listan....

Det har inte hänt så mö sen sist jag skrev.. VI har bara varit hemma och tagit det lugnt eller jobbat. Livet har kommit ifatt en nu.. Så nu är det bara att se glad ut och jobba =) Men det känns inte som man har varit borta i 11 månader... Typ bara 1 vecka.. Fast räknar man tillbaka så är det 11 månader.. Fy vad tiden går fort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0