Stökar

Idag är det bakning och städning här hemma som gäller. Imon vaknas det kalas.
Pappa var här igår han kunde inte komma imon. Vi har (hade) en jordhög på gången, men den kastade vi ut på gången så nu finns det ingen jordhög, vi ska så gräs... Gången var inte alls fin, det ska bli så skönt med gräs....

Igår när jag skulle hämta cyklen och cykla till jobbet såg jag en jätte trevlig sak. Öppnade garaget och hörde att det prasslade i en utav vårat kassar som står där och tittade dit, fy fan jag höll på att dö... Jag såg en RÅTTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fy fan vad äcklig.. Tuva var med mig åxå så jag kunde ju inte skricka...
Jag har drömt om denna RÅTTA inatt.... Grannarna har ju katter, varför håller dom inte rent här, jag bara hatar såna djur.. URSCH!!!!!!!!!!! Så nu vågar inte jag gå in i garaget... Aldrig i hela mitt liv att jag går in där... Tur att jag redan hade tagit bort och lagt dit saker som jag skulle...

Jag tycker det är svårt d där och veta när man ska byta bilbarnstol. Tindra har fortfarande bebisstolen och hon är 9 snart 10 månader.... Jag har iaf fixat den andra stolen så det är bara till att sätta dit den.. Nån som vet när det är dags.??? När man hur en stol så ska man ju lämna tillbaka den vid 9 månaders ålder.Få se vad Mattias säger...
Nähä nu ska jag städa undan här i huset...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0