Läkarbesök

Tindra fick vid valborg blåsor under hakan och sen kom det på kinden  och i huvudet. Jag misstänkte svinkoppar, frågade en ssk på jobbet men hon visste inte exakt. Så idag kl 8:30 ringde jag bvc, hon tyckte att jag skulle kontakta vc. Tindra hade haft det så pass länge och dom var stora som en 50 öring. Ringde vc och dom ringde upp kl 9:30. 11:40 fick vi komma till vc. Läkaren där konstakterade svinkoppar så nu går snart min lilla tjej på pencelin. Hon ska ta pencelinet 3ggr/dag i 10 dagar. Jag hoppas verkligen att dom försvinner snart. Det konstiga är ju att Tuva har inte fått det, utan bara Tindra. Men det kan ju vara så att hon kryper ju bara på golvet och vi andra går. Ska hämta ut pencelinet sen när mattias har kommit hem, har ingen lust att dra med mig båda barnen =)


Så här såg hon ut fast ännu flera mot slutet!!!!!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hoppas medicinen hjälper och att hon mår bättre nu:)

2009-05-07 @ 15:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0