Körde

min mammas bil idag, fy fan vad underbart den var att köra. Hon har en volvo xc90.. Jag bara ville ha en sån nu, jag som ville ha tillbaka min saab, men jag få nog fundera om lite. Den är stor och bra, man slipper böja sig när man ska lasta in saker i bilen. Har ju haft en Hondai Santa Fee, men jag ska nog försöka övertala min kära sambo lite om att skaffa en ny bil.. IGEN.. men det går nog inte. Jag få nog vara näjd med min volvo v70... =(

Glömde skriva i det förra inlägget att jag åt en mjukglass idag med vitchokladsås.. ÅÅÅHHHH säger jag bara... Det var helt underbart gott....

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag åt en mjukglass med jordgubbsås och det var såååååå gott!!!

2009-05-19 @ 20:20:47
Postat av: Glasstanten

Måste givetvis fråga, åt du den mjukglassen med vitchokladsås på köpstaden? Viktigt för mitt forna jag att veta;)

2009-05-20 @ 07:48:19
Postat av: Anonym

Ja självklart... Fy fan så god...

2009-05-20 @ 17:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0